نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

سرکشی از تمام مدارس علمیه و دینی کشور انجام می‌شود

خبرگزاری میزان- رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به برخی فعالیت های مرکز، گفت: سرکشی از تمام مدارس علمیه و دینی کشور انجام می‌شود. 

حجت الاسلام ربانی
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام سیدحسن ربانی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به سفرهای استانی مسئولان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، اظهار داشت: در این سفرها، تمامی مدارس علمیه حتی مدارسی که در دور افتاده‌ترین نقاط قرار داشته باشند سرکشی می‌شوند.  

وی دلجویی، احوالپرسی، معرفی خدمات مرکز خدمات را از جمله اهداف این سرکشی‌ها دانست و عنوان کرد: برنامه این سفرها این است که طلاب ممتاز در راستای بحث هدفمندی که به خدمات وجود دارد، تجلیل می‌شوند.

ربانی خاطرنشان کرد: مرکز خدمات این برنامه را دارد که حمایت‌ها و خدمات خود را به صورت هدفمند به طلاب ارائه کند و قصد ندارد به این گونه باشد که ماموریت داریم از صنف روحانیت حمایت کنیم بلکه حمایت ما به دلیل ماموریت و رسالتی است که بر دوش روحانیون قرار دارد.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور به بهبود خدمات این مرکز اشاره کرد و گفت: گاهی سرکشی‌هایی که از روحانیون و مدارس علمیه و طلاب تازه ازدواج کرده صورت می‌گیرد، تاثیر بسیار بیشتری از هدایای مادی دارد که به آنها داده می‌شود.

وی از توجه مرکز خدمات به فرزندان و خانواده روحانیون و طلاب اشاره کرد و گفت: امسال از نزدیک به 33 هزار فرزند روحانی که ممتاز هستند تقدیر شده است.

ربانی با اشاره به اینکه این کمک‌ها تاثیر زیادی به پیشرفت دانش‌آموزان دارد، گفت: برگزاری کلاس‌های توجیهی و مشاوره ویژه طلاب هم از دیگر مسائلی است که در مرکز خدمات به آن توجه شده و انجام می‌شود.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: اعزام طلابی که ملبس شده‌اند به مشهد مقدس و برگزاری دوره‌های توجیهی ویژه این افراد و همسرانشان از دیگر مسائلی است که توسط مرکز خدمات انجام می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.