نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

اما و اگرهای نصب سامانه موشکی اس 300/ نگرانی وجود ندارد

علی نجفی
علی نجفی خوشرودی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره اخبار منتشرشده مبنی بر اینکه سامانه موشکی اس 300 هنوز درکشورمان مستقر نشده است اظهارکرد: خرید سامانه موشکی اس 300 از سوی جمهوری اسلامی ایران از روس‌ها یک توافق و تعامل دوجانبه میان دو کشور در جهت سیاست‎های همسویی که داشتند صورت گرفت که باید آن را به فال نیک گرفت.
 
وی با اشاره به اینکه ما در خرید سامانه موشکی اس 300 با فراز و‌ نشیب‌هایی روبه‌رو بودیم تصریح کرد: درحال حاضر تمامی اقدامات لازم به منظور استقرار این سامانه موشکی در کشورمان انجام گرفته است و باید گفت که مراحل نهایی پروسه فنی این سامانه موشکی در حال انجام است. 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: ما بر این باوریم که بدون شک روس‌ها باید به تعهدات خود در زمینه نصب و استقرار این سامانه در کشور اقدامات لازم را انجام دهند.
 
نجفی خاطرنشان کرد: بدون شک با توجه به اینکه سامانه موشکی اس 300 توسط روس‌ها ساخته شده است نیاز به این است که آنها با حضور در کشورمان و ارائه توضیحات لازم در جهت نصب و راه‌اندازی این سامانه اقدامات لازم را انجام دهند که این موضوع امری معمولی در فضای تعاملات بین کشورها در ابعاد مختلف محسوب می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.