نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

مسئول یک تشکل سیاسی خراسان شمالی: جناح های سیاسی اختلاف ها را علنی نکنند

بجنورد- ایرنا- دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خراسان شمالی بر وحدت موضوعات مشترک بین جناح های سیاسی تاکید کرد و گفت: اختلاف نظرها و سلیقه را نباید از طریق تریبون یا رسانه ها علنی کنیم.

به گزارش ایرنا ماشاء الله طالبی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران این استان با بیان اینکه در قرآن و آموزه های دینی بسیار بر وحدت تاکید شده است گفت: اصل اسلام، قرآن، قبله، احکام دینی، امام انقلاب، رهبری، قانونی اساسی و .. مشترکات تمامی جناح های سیاسی است.  
وی افزود: همه حق دارند که سلیقه های گوناگون و برداشت های خاص خود را داشته باشند اما، وقتی به عمل می رسند باید بر اساس خرد جمعی عمل کنند.
وی اهداف تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را وحدت بین تمامی نیروهای انقلاب عنوان کرد و افزود: تمامی این نیرو باید زیر یک چتر بوده و فراتر از مسائل جناح های سیاسی عمل کنند.
طالبی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و ساز و کار این جبهه گفت: در این خصوص پیشنهاد افراد مناسب از کف جامعه به سمت بالا بوده در حالی که در سال های گذشته برعکس این عمل شده است.
دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه جبهه در بحث تخریب کاندیداها وارد نمی شود افزود: به تمامی طرف داران جریانات سیاسی توصیه می کنیم که به معرفی کاندیدای خود بپردازند و از تخریب چهره ها خوددداری کنند.
وی بر مشارکت حداکثری تاکید کرد و گفت: مردمی از حقی که نظام به آنان داده است استفاده کنند و در تعیین سرنوشت کشور خود نقش داشته باشند.
وی در خصوص بحث انتخابات مجلس اسلامی شهر و روستا هم گفت: در انتخابات شورای اسلامی شهر جبهه به این موضوع که سازمان دهی ایجاد کند وارد نمی شود در صورتی که تمامی جریان های درون انقلاب متحدانه وارد شوند از آنان حمایت می شود اما، اگر جایی در بین نیروها اختلاف نظر وجود داشته باشد با حمایت جبهه وارد نمی شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.