نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

اقدام نظامی ایران همه را غافلگیر کرد

اقدام نظامی ایران همه را غافلگیر کرد/ مواجهه شناورهای ایرانی با نیروهای آمریکا
ناوگروه 45 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای انجام ماموریت‌ در آب‌های آزاد و بین‌المللی و پس از بازگشت ناوگروه 44، در روزهای گذشته راهی خلیج عدن شده است.
ص اقدام نظامی ایران همه را غافلگیر کرد/ مواجهه شناورهای ایرانی با نیروهای آمریکا
به این مطلب امتیاز دهید
84.7% 15.3% بازدید

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز به نقل از وبسایت خبری اخبار الیمن، ایران با اعزام ادوات جنگی به آب های منطقه، همه را غافلگیر کرد و ناوشکن خود به همراه ناو پشتیبانی ارتش را در خلیج عدن و باب المندب مستقر کرده است.  

 

اخبار الیمن در ادامه ادعا کرد: این اقدام نظامی ایران در حالی صورت می گیرد که این روزها شناورهای نظامی ایران با نیروهای آمریکایی مستقر در آب های منطقه مواجه شده اند.

 

گفتنی است که ناوگروه ۴۵ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن نقدی و ناو پشتیبانی تنب، راهی خلیج عدن شدند.

 

ناوگروه 45 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای انجام ماموریت‌ در آب‌های آزاد و بین المللی و پس از بازگشت ناوگروه 44، در روزهای گذشته راهی خلیج عدن شده است.

 

این ناوگروه که متشکل از ناوشکن نقدی و ناو پشتیبانی تُنب است، قرار است در خلیج عدن و تنگه باب المندب به حفاظت از کشتی‌های تجاری کشورمان بپردازد، هم‌اکنون در بندر صلاله در سواحل عمان پهلو گرفته و به‌زودی راهی تنگه استراتژیک باب المندب و خلیج عدن خواهد شد.

 

این اولین ماموریت بین المللی ناوشکن جمهوری اسلامی ایرانی - نقدی، پس از گذراندن یک دوره تعمیرات اساسی توسط متخصصان کشورمان و الحاق مجدد به ناوگان جنوب نداجا است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.