نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

فاطمه هاشمی:از روحانی انتقاد نکنید

فاطمه هاشمی رفسنجانی گفت: نباید در مناظره ها به آقای روحانی انتقاد شود چرا که انتقاد به او مساوی با انتقاد به جمهوری اسلامی است و خارجی ها سوء استفاده می کنند.

به گزارش شریان نیوز،فاطمه هاشمی رفسنجانی گفت: نباید در مناظره ها به آقای روحانی انتقاد شود چرا که انتقاد به او مساوی با انتقاد به جمهوری اسلامی است و خارجی ها سوء استفاده می کنند.  

 
به گزارش مهر، فاطمه هاشمی رفسنجانی در سفر انتخاباتی خود به کرمانشاه عصر امروز در یکی از سالن های همایش شهرستان سنقروکلیایی سخنرانی کرد.
 
وی در ابتدای سخنان خود اظهار داشت: روحانی مردیست که از ابتدای انقلاب تاکنون همراه با مردم و در خدمت نظام بوده است.
 
 هاشمی ادامه داد: پدرم میگفت کار آقای روحانی خیلی سخت تر از کار ما در ابتدای انقلاب است. چراکه همه با ما همراه بودند اما امروزه آقای روحانی را تخریب می کنند.
 
دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی که برای تبلیغ انتخاباتی از سوی ستاد حسن روحانی به کرمانشاه فرستاده شده است تصریح کرد:  انتقاد به آقای روحانی مساوی با انتقاد به جمهوری اسلامی است و نباید در مناظرات این گونه انتقاد شود چراکه به سرعت در رسانه های خارجی بازتاب پیدا می‌کنند و این خوب نیست.
 
فاطمه هاشمی رفسنجانی همچنین از انتقادها به روحانی در مناظرات ابراز نا خرسندی کرد و گفت: این انتقادات به آقای روحانی نیست و در واقع مساوی با انتقاد به راس نظام است یک زمانی راس نظام امام بود و امروز راس نظام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.
 
وی که گفته می شود به تازگی از سفر انگلستان برای  مداوای همسر مرحوم هاشمی به ایران بازگشته است، در پایان اظهار داشت: چرا باید به مردم یارانه بدهیم مگر مردم ما توان کار کردن ندارند این خوب نیست که کاری کنیم که مردم در خانه بنشینند و به آنها پول بدهیم آنها باید بیایند و کار کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.