نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

فرماندار آبادان عامل جدایی نمایندگان و مسئولان شده است

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی                  

آبادان - نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرماندار این شهرستان با تصمیمات خود باعث جدایی نمایندگان مجلس و مسئولان آبادان از همدیگر شده است.

جلیل مختار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متاسفانه برخی مسئولان دانسته یا نادانسته در جهت ایجاد فاصله بین مردم  و مسولان هستند حال اینکه همه سران نظام بر ایجاد رابطه مناسب بین مردم و مسئولان هستند.  

وی افزود: در همین زمینه متاسفانه مطلع شدیم که فرماندار آبادان، مدیران و مسئولان شهر را جمع کرده و از آنها خواسته تنها در صورتی که هر سه نماینده آبادان از جایی بازدید داشته باشند آنها را همراهی کنند و در غیر اینصورت از همراهی نمایندگان به تنهایی منع شده اند.

مختاز افزود: واقعا جای تاسف است که یک فرماندار زاویه دید محدودی دارد و به مسائل به صورت سطحی نگاه می کند. من نمی دانم با کدام منطقی، وی به این دیدگاه رسیده است. 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدوارم که این مسئله با هماهنگی استاندار خوزستان و وزارت کشور نباشد و همین جا به استاندار تذکر می دهم اجازه ندهد یک شخص با بی درایتی، باعث دلسردی مردم از دولت تدبیر امید و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان شود.

مختار افزود: ممکن است به دلایل مختلف جمع شدن هر سه نماینده مقدور نباشد یا هر یک از نمایندگان برنامه خاصی برای ایامی که در حوزه انتخابیه هستند، داشته باشند و یا ممکن است برخی نمایندگان اعتقاد یا علاقه کمتری به حضور در  بین مردم نداشته باشند، آیا این دلیل می شود بین مردم و مسئولان فاصله بیاندازیم.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: این اقدام فرماندار آبادان با آرمان های انقلاب، دیدگاه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و با شعارهای دولت تدبیر و امید دولت به هیچ وجه هماهنگی ندارد. منتظریم که استاندار خوزستان و وزارت کشور در اسرع وقت با اینگونه موارد برخورد کنند چرا که ما نمایندگان مردم هستیم و اینگونه برخوردها توهین به مردم تلقی می شود. قطعا نمایندگان چیزی برای خود نمی خواهند و این رفتار باعث بر زمین مطالبات مردم و ایجاد نارضایتی آنان خواهد شد که امیدوارم عواقب آن را فرماندار بپذیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.