نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

آمریکا از عربستان به ایران پیام داد

آمریکا از عربستان به ایران پیام داد

«رکس تیلرسون، وزیر خارجه ایالات متحده، ابراز امیدواری کرد که رئیس جمهوری ایران با آنچه "شبکه تروریستی ایران" خواند، مقابله کند[!]»

به گزارش کارگرآنلاین، پایگاه صهیونیستی "یدیعوت احرونوت" (ynetnews)، با انتشار گزارشی به انعکاس اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا در عربستان علیه ایران پرداخته است؛ تیلرسون از روحانی خواسته است که با "شبکه تروریستی ایران" مقابله کند[!] 

ادامه مطلب ...

رکورددار آرای مردمی کدام رئیس‌جمهور بود؟

انفجار در خطبه آیت الله خامنه ای

نتایج قطعی انتخابات سومین دوره ریاست جمهوری اعلام شد که از مجموع 16 میلیون و 847 هزار و 717 رای ماخوذه، آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای با کسب 16 میلیون و 8 هزار و 579 رای، معادل 95 درصد کل آرا را کسب کرد. 

ادامه مطلب ...

ریاست مجمع تشخیص تکذیب شد/ ناطق‌نوری معاون اول روحانی می‌شود؟

           

                                                                                                                                                                 
ناطق نوری

یک منبع آگاه انتصاب علی‌اکبر ناطق‌نوری به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را بی‌پایه و اساس دانست و گفت که این خبر کذب است.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، انتصاب علی‌اکبر ناطق‌نوری به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را بی‌پایه و اساس دانست و گفت که این خبر کذب است. 

ادامه مطلب ...

کتک‌کاری خجالت‌آور دو عضو کشتی‌گیر شورای شهر!

چمران با اشاره به درگیری پیش آمده بین علیرضا دبیر و عباس جدیدی گفت: به هر حال این اختلافات وجود داشته و بگومگوها طبیعی است(!) که امروز نیز درگیری بین این دو عضو به وجود آمد.


11390.jpg

به گزارش شریان نیوز،در اتفاقی خجالت آور، در جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر تهران عباس جدیدی و علیرضا دبیر با یکدیگر درگیر شدند.

هفته پیش عباس جدیدی به دبیر گفته بود که وی را با تیر می زند و اجازه راه رفتن در شهر را به وی نمی دهد.

در جلسه غیر علنی امروز بعد از یک صحبت گنگ به یک بار جدیدی مشتی حواله صورت دبیر کرد و در عوض دبیر هم یک مشت حواله عباس جدیدی کرد.

عباس جدیدی بعد از درگیری شروع به فحاشی کرد.

اطلاعیه ستاد انتخابات کشور درباره تجمعات خیابانی

ستاد انتخابات

ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: بمنظور حفظ آرامش و سهولت تردد مردم و جلوگیری از مزاحمت ها و سوء استفاده‌های احتمالی، از امروز از حضور در خیابانها و معابر برای برپایی جشن خودداری شود.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، ستاد انتخابات کشور در اطلایه‌ای تاکید کرد: بمنظور حفظ آرامش و سهولت تردد مردم و جلوگیری از مزاحمت ها و سوء استفاده های احتمالی، از امروز از حضور در خیابانها و معابر برای برپایی جشن خودداری شود. 

ادامه مطلب ...

اظهارات تند شاه عربستان علیه ایران در نشست «سران اسلامی-آمریکایی»

خبرگزاری فارس: اظهارات تند شاه عربستان علیه ایران در نشست «سران اسلامی-آمریکایی»

شاه عربستان سعودی امروز طی سخنانی در افتتاحیه نشست «سران اسلامی-آمریکایی» با حمله‎ای شدید‎اللحن به ایران، این کشور را به «نوک پیکان تروریسم» در منطقه متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سلمان بن عبدالعزیز» امروز(یکشنبه) در افتتاحیه نشست «سران اسلامی-آمریکایی» در ریاض با اتخاذ مواضع تند و شدیداللحن، ایران را حامی اصلی تروریسم در منطقه خواند. 

ادامه مطلب ...

پیروزی قطعی اصلاح‌طلبان در تهران / «محسن هاشمی رفسنجانی» رکورد «محمدرضا خاتمی» و «عارف» را شکست/

پیروزی قطعی اصلاح‌طلبان در تهران / «محسن هاشمی رفسنجانی» رکورد «محمدرضا خاتمی» و «عارف» را شکست/ فاصله معنا دار آراء «هاشمی» با «چمران»

جدیدترین نتایج شمارش آرای شورای شهر تهران، ری و تجریش ازسوی فرمانداری تهران اعلام شد که براساس آن محسن هاشمی با بیش از یک میلیون 700 هزر رای نفر اول است. فاصله ی آراء او با چمران (سرلیست اصولگرایان) به بیش از یک میلیون صد هزار رای رسیده است! 
ادامه مطلب ...