نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

دادستان تهران سرزده به اوین رفت

دادستان عمومی و انقلاب تهران امروز به صورت سرزده به زندان اوین رفته و با مددجویان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران، به همراه معاونان دادسرا و قضات نظارت بر زندان‌ها صبح روز چهارشنبه (29/9/96) به مدت سه ساعت از زندان اوین بازدید و با تعدادی زندانیان ملاقات و به درخواست‌های زندانیان رسیدگی کرد. 

ادامه مطلب ...

ادعای موشکی امارات و بحرین درباره ایران

دولت امارات در واکنش به حمله موشکی انصارالله یمن به کاخ یمامه ریاض مدعی شد که این تجاوز نشان‌دهنده نقش منفی ایران است.            

به گزارش افکارنیوز،  دولت امارات در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله موشکی انصارالله یمن به کاخ یمامه ریاض مدعی شد: این تجاوز بار دیگر بر نقش منفی و خطرناک جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد. 

ادامه مطلب ...

ایران به اتباع خود در کردستان عراق هشدار داد

خبرگزاری فارس: ایران به اتباع خود در کردستان عراق هشدار داد

در سایه تداوم تظاهرات‌ ضد دولتی در منطقه کردستان، کنسولگری ایران در اربیل، به اتباع خود درباره نزدیک شدن به محل‌های تظاهرات هشدار داد. 

ادامه مطلب ...

واکنش شدید اردوغان به اظهارات وزیر خارجه امارات: حد خودتان را بدانید!

اردوغان در واکنش به بازانتشار توئیتی از سوی وزیرخارجه امارات علیه فرماندار عثمانی در مدینه گفت: حد خودتان را بدانید.

به گزارش نامه نیوز، به نوشته روزنامه حریت، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در واکنش به بازنشر توئیتی از وزیرخارجه امارات درباره اردوغان و تاریخ ترکیه اعلام کرد: فخرالدین پاشا،  برای دفاع از آن خاک‌ مقدس به مدینه رفت. آن بیچاره‌ها با این اظهارات خود درباره ما و اجدادمان هذیان می‌گویند. 
ادامه مطلب ...

آیت‌الله حائری شیرازی به دیار باقی شتافت

 حائری شیرازی

نماینده سابق مردم شیراز در مجلس خبرگان به دیار باقی شتافت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، دقایقی پیش آیتالله محی‌الدین حائری شیرازی نماینده سابق شیراز در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق این شهر، دعوت حق را لبیک گفت. 

ادامه مطلب ...

ملک سلمان سرافکنده شد/ جنگ یمن به قلب عربستان کشیده شده

یک هفته‌نامه آلمانی اقدام موشکی یمن در ریاض را عاملی که نشان‌دهنده ناتوانی عربستان در پیگیری سیاست‌های این کشور در یمن و چیزی که مایه سرافکندگی آل سعود است، ارزیابی کرد.  ادامه مطلب ...

63 سال زندان برای بقایی

حمید بقایی دقایقی مدعی شد،‌ دادگاه برای او حکم حبس 63 ساله صادر کرده است.               

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حمید بقایی» دقایقی پیش در کانال تلگرامی خود مدعی شد، ‌دادگاه برای او حکم حبس 63 ساله صادر کرده است.

روز گذشته رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور حکم بقایی خبر داد و گفته بود: «کم صادره غیر قطعی بوده و ظرف ۲۰ روز قابل اعتراض و تجدید نظر خواهی است.  جزئیات رای دادگاه پس از قطعیت اعلام خواهد شد.»