نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

هفته آینده؛ اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند در تهران

اجلاس بزرگ فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند به میزبانی نیروی دریایی ارتش برگزار می‌شود.

هفته آینده؛ اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند در تهران

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، اجلاس بزرگ فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند در تهران و به میزبانی نیروی دریایی ارتش برگزار می‌شود. 

اجلاس بزرگ فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند (IONS) از روز دوشنبه هفته آینده به میزبانی نیروی دریایی راهبردی ارتش در تهران برگزار می‌شود.  

ادامه مطلب ...

نیروگاه بوشهر از خطر زلزله در امان ماند

مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر گفت: زمین لرزه بوشهر تاثیری در روند کار نیروگاه اتمی نداشته است.،این نیروگاه به صورت عادی در مدار تولید قرار دارد.           

به گزارش افکارنیوز، مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر هم در رابطه با اینکه آیا زلزله آسیبی به نیروگاه اتمی بوشهر وارد کرده یا نه گفت: زمین لرزه بوشهر تاثیری در روند کار نیروگاه اتمی نداشته است.،این نیروگاه به صورت عادی در مدار تولید قرار دارد.

کشف آزمایشگاه حاوی ۱.۵ تُن مواد شیمیایی در منطقه «دوما» سوریه

روسیه از کشف آزمایشگاهی حاوی 1.5 تُن مواد شیمیایی در «دوما» در غوطه شرقی، پس از بازپس‌گیری این شهر از گروه‌های تروریستی خبر داده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، در پی پیشروی ارتش سوریه در شهر «دوما» واقع در غوطه شرقی دمشق، شنبه شب ۱۸ فروردین‌ماه (۷ آوریل) معارضان سوری مدعی وقوع حمله شیمیایی در این منطقه شدند. 

ادامه مطلب ...

شکاف در اتحادیه اروپا؛ ترامپ یا برجام

تهران- ایرنا- تحلیلگران مسائل بین المللی اعتقاد دارند شکاف به وجود آمده در اتحادیه اروپا به دلیل وجود تردیدهای جدی در زمینه خط مشی های دونالد ترامپ نسبت به توافق هسته ای بوده است.

به گزارش گروه تحلیل، تفسیر و پژوهش های خبری ایرنا، اصرار مقام های سیاسی سه کشور آلمان، فرانسه و بریتانیا در نشست وزرای خارجه کشورهای اروپایی برای همگام شدن با ترامپ کارساز واقع نشد و شکاف در میان کشورهای این قاره به نمایش در آمد.  

ادامه مطلب ...

بهمنی:قیمت دلار به 10 هزار تومان می‌رسید اگر دیرتر تصمیم‌گیری می‌شد/سالانه بیش از 1میلیون نفر به بیکاران اضافه می‌شود

رییس کل سابق بانک مرکزی بیان کرد: اگر دولت برای نرخ ارز زودتر تصمیم‌گیری نمی‌کرد، دلار به قیمت 10 هزار تومان می‌رسید.

محمود بهمنی صبح امروز در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان که با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی برگزار شد گفت: شرایط ما بسیار متفاوت است، بنابراین همه برنامه‌ها را باید براساس شرایط برنامه‌ریزی کنیم که طبق شرایط اقتصادی و منطقه ای باشند. 
ادامه مطلب ...

بیانیه سپاه درباره صحبت‌های تفرقه‌انگیز اخیر علیه این نهاد

سپاه در بیانیه‌ای به‌مناسبت روز پاسدار اعلام کرد: برخی دانسته یا نادانسته همنوایی با دشمن را در دستور کار قرار داده و دستاویز لازم برای تهاجم به سپاه را فراهم کرده‌اند.

بیانیه سپاه درباره صحبت‌های تفرقه‌انگیز اخیر علیه این نهاد

به گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از سپاه نیوز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت فرخنده میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار؛ با نکوهش اقدامات و اظهارات وحدت‌شکن و تفرقه‌انگیز و قدرناشناسی برخی عناصر داخلی، پایدارسازی امنیت ملی و نهادینه‌سازی قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران را از پیامدهای پاسداری غیرمحافظه‌کارانه سپاه از انقلاب اسلامی تحت منویات فرماندهی معظم کل قوا و به‌پشتوانه حمایت ملت ایران دانست. 

ادامه مطلب ...

کدام گروه ترویستی به پایگاه میرجاوه حمله کرد؟

گردان نعمت الله توحیدی وابسته به گروهک تروریستی جیش العدل حمله اخیر به پایگاه میرجاوه را برعهده گرفت.

به گزارش نامه نیوز گروه تروریستی جیش العدل در توئیتی اعلام کرد: گردان نعمت الله توحیدی وابسته به جیش العدل مسولیت حمله روز دوشنبه به پایگاه مرزی انقلاب اسلامی در منطقه میرجاوه سیستان و بلوچستان را برعهده گرفت. 
ادامه مطلب ...