نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

فرمانده کل ارتش و جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شدند

 امام خامنه‌ای

امام خامنه‌ای در احکام جداگانه‌ای امیر سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی را با ارتقاء به درجه‌ی سرلشکری به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.  

ادامه مطلب ...

پیام تبریک رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به فرمانده جدید ارتش

 سرلشکر باقری

سرلشکر محمد حسین باقری در پیامی با تبریک انتصاب سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش بر ضرورت فراهم سازی بسترهای تحقق انتظارات مؤکد فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در حکم انتصاب وی، تأکید کرد.  

ادامه مطلب ...

جانشین فرمانده نهاجا: داعش به‌دنبال تجزیه منطقه است

 امیر نصیرزاده

امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: گروه تکفیری داعش به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال نا امن کردن منطقه و تجزیه آن هستند.  

ادامه مطلب ...

وزیر دفاع: سامانه موشکی باور۳۷۳ در مراحل پایانی قرار دارد

نخستین جلسه هیئت دولت دوازدهم

وزیر دفاع گفت:‌ سامانه موشکی باور۳۷۳ قطعاً خیلی زودتر از اتمام دوره ۴ساله به بهره‌برداری می‌رسد، این پروژه در مسیر برنامه در حال انجام است.

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، درخصوص آخرین وضعیت ساخت سامانه موشکی باور373 گفت: سامانه باور373 در مراحل پایانی است و در موعد تعیین‌شده به بهر‌ه‌برداری خواهد رسید. 

ادامه مطلب ...

انتقاد راکعی از درخواست روحانی از معاون جدیدش: حجاب منحصر به چادر نیست

دبیر کل جمعیت زنان مسلمان نواندیش در رابطه با نوع حجاب زنان برای حضور در کابینه دولت گفت: من از سخنان آقای روحانی و این پروتکل که در سطح هیئت‌وزیران و کابینه دولت تدوین کرده‎اند که حجاب و پوشش فقط چادر باشد بسیار متعجبم.  ادامه مطلب ...

نتانیاهو: با پوتین درباره حضور نظامی ایران در سوریه صحبت می‌کنم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعاهای بی‌پایه گفت با رئیس‌جمهور روسیه درباره آنچه به گفته وی «تثبیت حضور نظامی ایران در سوریه» است، گفت‌وگو خواهد کرد. 

ادامه مطلب ...

رضایی: فعال کردن کارخانه تولید کیک زرد مخالف برجام نیست

تهران- ایرنا- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت می تواند عکس العمل های قوی تری هم در برابر بدعهدی های مقابل انجام دهد، از جمله آن که براساس بند 36 برجام مجاز است کارخانه تولید کیک زرد را بار دیگر فعال کند. 

ادامه مطلب ...