نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

بهمن امسال در سراسر کشور شبیه معجزه بود/ اشرافی‌گری و بی‌توجهی به مستضعفان ارتجاع و حرکات ضدانقلابی است

خبرگزاری فارس: ۲۲ بهمن امسال در سراسر کشور شبیه معجزه بود/ اشرافی‌گری و بی‌توجهی به مستضعفان ارتجاع و حرکات ضدانقلابی است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه واقعاً ۲۲بهمن امسال در سراسر کشور، ۲۲ بهمن متفاوتی بود فرمودند: بعد از ۳۹ سال این حرکت عظیم مردمی شبیه معجزه است.

  ادامه مطلب ...

درگذشت سه تن از کارکنان دانشگاه آزاد در سانحه هواپیما

سه تن از همکاران دانشگاه آزاد در سانحه هواپیمای تهران یاسوج جان باختند.             

به گزارش افکارنیوز، در پی سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری هواپیمایی آسمان که از تهران عازم یاسوج بود، سه تن از همکاران دانشگاه آزاد اسلامی جان باختند. 

ادامه مطلب ...

پاسخ به نمایش نتانیاهو؛ "ظریف" هرمس ۴۵۰ اسرائیل را به نمایش بگذارد

ظریف در پاسخ به نمایش امروز نتانیاهو، لاشه پهپادی که پدافند هوایی سپاه پاسداران در دوم شهریور ماه سال ۹۳ در حوالی نطنز ساقط کرد را در یک اجتماع بین‌المللی به نمایش بگذارد تا مشخص شود، متجاوز کیست.   ادامه مطلب ...

احمد خاتمی: علت افزایش تهاجمات به رهبر انقلاب چیست؟

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان گفت: دشمنان از جمله گام‌هایی که برای براندازی بر می‌دارند تخریب ولایت است که بحمدالله مردم ما روز به‌روز بر وفاداری‌شان افزوده شده است.         

هیئت رئیسه مجلس خبرگان گفت: دشمنان از جمله گام‌هایی که برای براندازی بر می‌دارند تخریب ولایت است که بحمدالله مردم ما روز به‌روز بر وفاداری‌شان افزوده شده است. 
ادامه مطلب ...

اولین همسایه عربی سقوط هواپیمای ATR را به ایران تسلیت گفت

ایرنا : شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت روز یکشنبه با ارسال پیامی به رییس جمهوری اسلامی ایران حادثه سقوط هواپیما و جان باختن جمعی از هموطنان ایرانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کویت حاکیست؛ امیر کویت در این نامه ضمن ابراز همدردی با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، برای درگذشتگان بهشت جاودان و برای خانواده های آنان صبر مسالت کرد.

این گزارش اضافه کرد؛ شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح ولیعهد کویت هم در پیام جداگانه ای برای رییس جمهوری اسلامی ایران، با دولت و ملت ایران همدردی کرد.

در سانحه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری مسیر تهران - یاسوج 66 تن از هموطنان جان خود را از دست دادند.

در حادثه تیراندازی 4 نفر کشته و 5 نفر مجروح شدند

در حادثه تیراندازی در کیزلیار داغستان 4 نفر کشته و 5 نفر مجروح شدند.               

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، به نقل از «اسپوتنیک» در حادثه تیراندازی در کیزلیار داغستان 4 نفر کشته و 5 نفر مجروح شدند.

تمامی کشته ها و زخمی ها کسانی بودند که بعد از مراسم دعا از کلیسا خارج می شدند.

فردی ناشناس در شهر کیزلیار داغستان به روی مردمی که از کلیسا خارج می شدند شلیک می کند.