نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

وداع با پیکر سردار "مدافع حرم" با حضور دو عضو موتلفه

 خیرالله صمدی

محمدنبی حبیبی و اسدالله بادامچیان با حضور در معراج شهدا با پیکر شهید خیرالله صمدی، برادر دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان وداع کردند.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، دبیرکل و نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با پیکر مطهر سردار شهید مدافع حرم خیرالله صمدی وداع کردند 

ادامه مطلب ...

آیت الله مصباح یزدی: باید یک بار برای همیشه حساب خود را صاف کنیم،بالاخره امام (ره) درست می‌گفت یا شاه؟

آیت الله مصباح یزدی: باید یک بار برای همیشه حساب خود را صاف کنیم،بالاخره امام (ره) درست می‌گفت یا شاه؟ /برخی باری به هر جهت بودن را عقل و تدبیر می‌دانند؛ اینها نفاق است /چنین نباشد که طرفدار انقلاب باشیم و کمی فشار آمد، بگوییم زمان شاه بهتر بود

آیت الله مصباح یزدی اظهار داشت: باید یک بار برای همیشه حساب خود را صاف کنیم. بالاخره امام (ره) درست می‌گفت یا شاه؟ چنین نباشد که طرفدار انقلاب باشیم و وقتی گرانی شد و کمی فشار آمد، بگوییم زمان شاه بهتر بود! 
ادامه مطلب ...

بعد از قاسم سلیمانی؛ نوبتِ برجام منطقه‌ای توسط ظریف است.

بعد از قاسم سلیمانی؛ نوبتِ برجام منطقه‌ای توسط ظریف است/ آخوندی: مسکن اجتماعی نمی‌سازیم چون پول نداریم

قاسم سلیمانی ظریف

به صراحت می‌توان گفت که زمزمه مذاکرات درباره منطقه و توانمندی‌های موشکی در حالی که عبرت‌های برجام پیش چشم است، بوی خیانت می‌دهد. 

ادامه مطلب ...

چرا حاج قاسم در نامه‌اش به نقش روسیه اشاره نکرد؟

جریان تکفیر برای مبارزه با روسیه در عراق و سوریه راه اندازی نشد.لذا جنس وتلقی ما از پیروزی با تلقی روسها متفاوت است.ایرانی ها؛عراقی ها،سوریها؛لبنانی ها؛ افغانی ها و پاکستانی ها سر کسانی را کوبیدند که آمده بودند آنان را نابود کنند و این شامل حال روسها نمی شود.  ادامه مطلب ...

بازتاب اعلام خبر شکست داعش در سوریه از سوی ایران در رسانه های اسپانیا

مادرید - ایرنا - چندین رسانه اسپانیایی روز سه شنبه در گزارش هایی، خبر شکست داعش در سوریه را که از سوی ایران اعلام شده است، بازتاب دادند.  ادامه مطلب ...

آمریکایی‌ها گفته بودند پایان داعش ۳۰ سال طول می‌کشد!

 بازدید حسین شیخ الاسلام از باشگاه خبرنگاران پویا

شیخ‌الاسلام گفت: ناتو را تشکیل دادند تا همه گروه‌ها، ملل و نهادهای نظامی را برای اهداف بزرگ به خدمت بگیرد اما هیچ نشانه‌ای از موفقیت ناتو مشاهده نشد و نیروی قدس سپاه توانست و موفق شد مدل موفقی از طرح ناتو را اجرا و عملی کند.

حسین شیخ‌الاسلام سفیر اسبق ایران در سوریه در گفت  و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به پیام سرلشکر سلیمانی به مقام معظم رهبری و اعلام پایان داعش، گفت: پایان داعش حاصل مجاهدت‌های رزمندگان جریان مقاومت، تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و هوشیاری سرلشکر قاسم سلیمانی است. 

ادامه مطلب ...

شهادت یک دانش‌آموخته دانشگاه آزاد در سوریه

 دانشگاه ازاد

یکی از دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد در درگیری با تروریست‌های تکفیری به مقام شامخ شهادت رسید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، محمد(مرتضی) عبداللهی از دانش‌آموختگان رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در نبرد با تروریست‌های تکفیری و در منطقه دیرالزور سوریه به مقام شهادت نائل آمد. 

ادامه مطلب ...