نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

عکس/ سلام نظامی رهبری در دیدار امروز با فرماندهان ارتش

عکس/ سلام نظامی رهبری در دیدار امروز با فرماندهان ارتش

در حاشیه دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش با رهبر معظم انقلاب

منبع: دفتر مقام معظم رهبری

واکنش استانداری به شایعه حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در جشن قهرمانی پرسپولیس

آماده سازی جشن قهرمانی پرسپولیس

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران در واکنش به شایعه حضور برخی کاندیداهای ریاست جمهوری در جشن قهرمانی پرسپولیس، از تماس استانداری با دفتر این کاندیداها مبنی بر عدم حضورشان در استادیوم آزادی خبر داد. 

ادامه مطلب ...

اذعان دولت ترامپ به پایبندی ایران به برجام، پیروزی دیپلماتیک برای ایران است

اسلام آباد - ایرنا - سفیر پیشین پاکستان در آمریکا معتقد است اذعان صریح دولت 'دونالد ترامپ' به پایبندی ایران به توافق برجام و تمدید تعلیق تحریم های هسته ای، یک امتیاز و پیروزی دیپلماتیک دیگر در عرصه جهانی و برجام برای ایران محسوب می شود.

روز گذشته، 'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری آمریکا با تایید پایبندی ایران به تعهدات خود در برجام، تعلیق تحریم های هسته ای را برای یک دوره 90 روزه دیگر تمدید کرد. 

ادامه مطلب ...

همه آنچه که باید درباره سفرای ایران در عراق بدانید/

همه آنچه که باید درباره سفرای ایران در عراق بدانید/ آغاز به کار مشاور سرلشکر سلیمانی در عراق

خبرگزاری میزان- در میان استقبال جمعی از مسئولان وزارت خارجه عراق و دیپلمات ها و روسای نمایندگی ها ایران در عراق بعد از ظهر روز سه شنبه ایرج مسجدی سفیر جدید کشورمان در عراق، وارد بغداد شده است.  
ادامه مطلب ...

نامه تیلرسون، به معنی تمدید تعلیق تحریم‌های ایران است

خبرگزاری فارس: نامه تیلرسون، به معنی تمدید تعلیق تحریم‌های ایران است

روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز گزارش کرد که دولت دونالد ترامپ از روی اکراه و درست 90 دقیقه قبل از رسیدن ضرب‌الاجل نهایی، تأیید کرد که ایران همچنان از برجام تبعیت می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» در گزارشی در مورد نامه «رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا به کنگره مبنی بر پایبندی ایران به برجام، نوشته است که این نامه به معنی تمدید تعلیق تحریم‌های ایران است. 

ادامه مطلب ...

بیانیه ۲۰۰ نماینده درباره بهره‌برداری از فازهای جدید پارس جنوبی

مجلس

بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای با اشاره به بهره‌برداری از فازهای جدید منطقه گازی پارس جنوبی، این امر را نماد تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کردند. 

ادامه مطلب ...

اگر نمی‌توانستم درآمد کشور را ۲.۵ برابر کنم اصلاً کاندیدا نمی‌شدم/

حضور محمد باقر قالیباف در خبرگزاری تسنیم

داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری در اولین گفـت‌وگوی مطبوعاتی پس از ثبت‌نام به تشریح دیدگاه‌های خود درباره انتخابات و مشکلات اقتصادی کشور پرداخت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف شهردار تهران که هم اکنون از داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری دهم است، در جریان اولین گفت‌وگوی مطول خود با یک خبرگزاری داخلی پس از ثبت‌نام در انتخابات، به سئوالات خبرنگار تسنیم درباره چرایی نامزدی‌اش در انتخابات، برنامه‌های او برای اداره کشور، نقاظ ضعف مدیریت دولت فعلی و ... پاسخ گفت. 

ادامه مطلب ...