نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

برنامه های تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش به مناسب روز جوان

 

خبرگزاری میزان- مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه های این معاونت را به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و همچنین سالروز سوم خرداد اعلام کرد.
برنامه های نیروی زمینی ارتش به مناسب روز جوانامیر مرتضی حسن پور مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با اشاره به برنامه های نیروی زمینی در روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) که به نام روز جوان نامگذاری شده است گفت: مسابقات داخلی نیروی زمینی در رشته کشتی و همچنین مسابفات مقدماتی فوتبال قهرمانی نیروی زمینی به مناسبت روز جوان هم اکنون در حال انجام است.

  وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش تلاش دارد با برنامه ریزی های انجام شده، فضای حضور همه جانبه و همگانی جوان ها در ورزش را فراهم کند عنوان کرد: برگزاری مسابقه های داخلی و جشنواره های فرهنگی ورزشی در سطح یگانها و همچنین تدارک انجام همایش های پیاده روی برای خانواده های کارکنان نیروی زمینی، از دیگر برنامه های تربیت بدنی نزاجا در روز جوان است.

مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی افزود: با توجه به نزدیکی روز جوان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که روز مقاومت نامگذاری شده، چندین برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت این دو سالروز مهم در سطح یگانهای سراسر کشور برگزار خواهد شد.

امیر حسن پور در ادامه به درگذشت علیرضا نیکورفتار از مربیان بسکتبال کشورمان اشاره کرد و گفت: علیرضا نیکورفتار یکی از مربیان خوب بسکتبال ایران بود که سالیان سال در تیم بسکتبال نیروی زمینی فعالیت می کرد.

وی در پایان با اشاره به حضور گسترده ورزشکاران نیروی زمینی در مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری مرحوم نیکورفتار گفت: درگذشت این مربی شایسته را به خانواده محترم وی و جامعه بسکتبال ایران تسلیت می گویم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.