نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

انبار سلاح ترکیه در اختیار گروهک‌های تروریستی

خبرگزاری میزان- بشار الجعفری، نماینده دائم دولت سوریه در سازمان ملل افشا کرد: ارتش ترکیه سلاح و تجهیزات نظامی در اختیار گروهکهای تروریستی در استان حلب قرار می دهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، به نقل از خبرگزاری «ریانووستی»، بشار الجعفری، نماینده دائم دولت سوریه در سازمان ملل افشا کرد: ارتش ترکیه سلاح و تجهیزات نظامی در اختیار گروهک‌های تروریستی در استان حلب قرار می دهد.بشار الجعفری با اشاره به انبار مهمات ارتش ترکیه در حلب تصریح کرد: ارتش ترکیه با ورود به حلب انبار اسلحه و تجهیزات نظامی درست کرده است و این سلاحها و تجهیزات نظامی را مخفیانه در اختیار گروهکهای تروریستی «جیش الفتح» و «جبهه النصره» و «احرارالشام» قرار می دهد.

نماینده سوریه درسازمان ملل همچنین از سازمان ملل درخواست کرد دولت ترکیه را ملزم کند که مرزهای خود را بر روی گروهک‌های تروریستی ببندد و همچنین از ارسال سلاح به این تروریستها خودداری کند.

بشار الجعفری اذعان کرد دمشق تاکنون بیش از 600نامه به دبیرکل سازمان ملل ارسال کرده است، مبنی براینکه کشورهای منطقه وبه خصوص دولت ترکیه حامی اصلی گروهکهای تروریستی درخاک سوریه هستند اما تاکنون هیچ پاسخی دریافت نکرده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.