نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

نیروهای مسلح آماده حضور در هر نقطه ای به دستور فرماندهی کل قوا هستند

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی

قزوین - ایرنا - معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح کشور امروز در اوج آمادگی و توان دفاعی قرار داشته و در هر نقطه ای که فرماندهی کل قوا دستور دهند، توان استقرار و عملیات دارند.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم ستاد محمد فهمیده روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین افزود: در اندیشه دفاعی و نظامی حضرت امام (ره) حاکمیت معنویت مطرح شد و در این دوره جوهره اسلامی، کارآمدی و استقلال این نیرو بخوبی بروز کرد و امروز نیز نیروهای مسلح با داشتن فرماندهی فقیه و عالیقدر و با اتکا به ایمان، تعهد و عشق به میهن، با صلابت در مسیر دفاع از کیان و آرمانهای نظام اسلامی گام برمی دارد.  وی اظهارکرد: تشکیل سپاه پاسداران در فاصله اندکی پس از استقرار حکومت اسلامی و به کارگیری نیروی جوان و پرشور انقلابی در این ارگان و تعامل این نهاد با نیروی متخصص ارتش و در ادامه تشکیل ارتش 20 میلیونی توانست کشور را در مقابل بیگانگان بیمه کند.
امیر فهمیده اضافه کرد: اکنون در جهان عاری از معنویت، هندسه ارزشمند کشور با اضلاع رهبری، نیروهای مسلح و مردم به سمت تمدن بزرگ اسلامی گام برداشته و در انتظار صاحب اصلی خودش می باشد.
معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان تاکید کرد: اگر پایداری انقلاب را اکنون شاهد هستیم بخاطر ارکانی است که به آن تکیه داده ایم و این صلابت هر روز عمیق تر می شود.
در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات 33 ساله امیر محمد رضایی، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه تاکتیکی لشگر 16 زرهی قزوین منصوب شد.
امیر بیدادی پیشتر فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.