نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

گفت‌وگوی تلفنی چاووش اوغلو با ظریف درباره آخرین وضعیت سوریه

 

وزیر امور خارجه ترکیه بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه ایران در خصوص آخرین وضعیت سوریه از جمله اوضاع حلب گفت‌وگو کرد.

مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در تماس تلفنی با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص آخرین وضعیت سوریه گفت‌وگو کرد.

به گزارش نامه نیوز،  در این تماس، وزیران امور خارجه دو کشور در خصوص اوضاع حلب و دیگر مناطق سوریه، آتش بس و نحوه کمک رسانی انسانی به مردم این کشور رایزنی و تبادل نظر کردند.

رویترز پیش از این از این تماس تلفنی خبر داد و اعلام کرد: در این تماس درباره آخرین تحولات حلب که در آستانه آزادسازی کامل است ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سه شنبه (دیروز) 99 درصد حلب آزاد شد و دیشب منابع معارضان و طرف روسی از تسلیم گروههای مسلح در شرق حلب خبر دادند و گفتند که صبح چهارشنبه (امروز) کار اخراج این افراد از حلب آغاز می‌شود تا تمام حلب به صورت کامل آزاد شود.

اما اخراج این افراد هنوز عملی نشده و تروریست‌ها، امروز با حمله به ارتش سوریه، توافق خروج از حلب را نقض کردند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ذاکر یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 16:55 http://ataher.blogfa.com

سلام. وب خیلی خوبی داری ولی به روز رسانی منظم انجام نشده و در مهرماه نیز اصلاً مطلبی در وب ثبت نشده به روز رسانی به صورت روزانه یا یک روز درمیان و با مطالب در هدف تداوم داشته باشد. با فعال نمودن لینک دوستان و سرزدن به وب دیگران(علاوه بر دوستان) نسبت به افزایش مخاطبین تلاش بیشتری بعمل آید.
با الگو برداری از مطالب وب پاتوق یاران و وب اخبار روز نسبت به بروز رسانی وب درراستای هدف مورد نظر تلاش بیشتر ی بعمل آید.
مطالب طولانی را در صفحه نخست قرار ندهید بلکه تیتر در صفحه نخست و بقیه مطالب در ادامه آورده شود.

تمام مواردی که متذکر شدید انجام شده است.لینک دوستان را هم از آن ها درخواست کردیم ولی به ما نداده اند.

با تشکر از راهنمایی شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.