نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

سردار! زمان "پرو" لباس مقدس سپاه تمام شده!

کمتر از 2سال از این اتفاق می گذرد و لابد آقای رضایی مشغول همان کاری بوده که گفته است. اما طی همین 2سال،سردارآن قدر وقت برای یادداشت نویسی و درج پست در اینستاگرام و شبکه های مجازی گذاشته که بعید است فرصتی برای کاری که وعده داده بود،داشته باشد.

عزیز علیرضایی: سردار سرلشکر محسن رضایی سال 93 به سپاه بازگشت و لباس سبز این ارگان مقدس را که 17سال قبل تر از تن درآورده بود،دوباره پوشید. هدف او از این بازگشت،چنین توضیح داده شد:" من دهه آینده منطقه را پر آشوب و حادثه می‌بینم - یکی از دلایلی که از مقام معظم رهبری درخواست کردم که اجازه فرمایند تجاربم را به نسل های آینده منتقل کنم همین بود - ده سال آینده، بحرانی خواهد بود."

کمتر از 2سال از این اتفاق می گذرد و لابد آقای رضایی مشغول همان کاری بوده که گفته است. اما طی همین 2سال،سردارآن قدر وقت  برای یادداشت نویسی و درج پست در اینستاگرام و شبکه های مجازی گذاشته که بعید است فرصتی برای کاری که وعده داده بود،داشته باشد.

در این 2سال، فرقی نمی کند چه موضوعی. هر چه دم دستش رسیده ، نوشته است. طعنه های سیاسی اش نشان می دهد گویا ایشان پشیمان شده که به لباس مقدس سپاه برگشته.

شاید وقتش رسیده باشد که به سردار بگوییم: چند دست کت وشلوار سیاسی بخرید،چون با این روشی که پیش گرفته اید به کارتان می آید. به نظر می آید دیگر "پرو" لباس سبز یاران قدیمی، بس باشد.     
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.