نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

نگاه نو

اجتماعی-سیاسی

اگر روحانی صادق بود به وزارتخانه‌ها ابلاغ می‌کرد واگذاری پروژه به سپاه ممنوع است

           

مدیر مسئول روزنامه جوان نوشت: اگر من جای مسولین قرارگاه خاتم بودم همین فردا همه چیز را تعطیل و ۱۷۰هزار کارگر شاغل را روی سر دولت آوار می کردم. چرا نیروهای مسلح به مردم نمی گویند سال گذشته فقط بیست و پنج درصد از بودجه مصوب خود را دریافت کرده اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، گنجی در کانال تلگرامی خود نوشت: روحانی مجدداً و پس تشکر ملت از سپاه به خاطر انهدام تروریست ها  به سپاه حمله کرد.  

 

او صحبت از وحدت و همدلی و فراموشی انتخابات می کند و تیم دلجوئی نزد رئیسی می فرستد اما به سخن وحدت آفرین و نصیحت رهبری که مردم را دوقطبی نکنید و مردم نفر را انتخاب کردند حمله کرد واینکه مردم بین دونفر یکی را انتخاب کردند را رد کرد.

 

تردیدی ندارم که هجمه مستمر روحانی به سپاه نه سهو است نه متاثر از عملکرد  اقتصادی سپاه. چرا؟

 

صد درصد پروژه های سازندگی سپاه از آن دولت است اگر روحانی صادق بود و در عین حال اقدامات سپاه-که فعلا مفت انجام می شود- را مضر می دانست، یک ابلاغ به وزارت خانه هایش می زد که منبعد واگذاری هر گونه پروژه به سپاه ممنوع است.آنگاه اگر سپاه تفنگ خود را زیر گوش فلان وزیر می گذاشت که من پروژه می خواهم می توانست موضوع را با ملت در میان بگذارد.

 

گویی روح موشکها به جای دیگری اصابت کرده است.او تلاش کرد حملات موشکی را مصادره تا حملات به موشکها  در حین انتخابات  را جبران کند اما نتوانست.اما حوزه سازندگی سپاه که در مصادره انحصاری دولت است را فرافکنی می کند.

 

اگر من جای مسولین قرارگاه خاتم  بودم همین فردا همه چیز را تعطیل و ۱۷۰هزار کارگر شاغل را روی سر دولت آوار می کردم. چرا نیروهای مسلح به مردم نمی گویند سال گذشته فقط بیست و پنج درصد از بودجه مصوب خود را دریافت کرده اند.

 

تردیدی ندارم که حملات روحانی به سپاه به سد خون شهیدانش برخورد خواهد کرد و عزیز تر خواهد شد.

 

اگر احمدی نژاد توانست دیگرانی را از چشم ملت برای همیشه خارج کند روحانی هم می تواند با دیگران این کار را بکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.